Posted on Leave a comment

Pe scurt despre faruri de bicicleta

Salutare!

Pt cei interesati de lumini pentru biciclete, acestea sunt împărțite în două mari categorii: lumini de văzut și lumini sa fii văzut.

Cercetările arată că lumina solidă nu este la fel de bună pentru a ne capta atenția, aceasta fiind o setare mai puțin optimă pentru un stop sau un far vizibil. Potrivit Heather Nenov, oftalmolog de la Centrul Optometric Stein, lumina care intră în ochi la o strălucire constantă activează fotoreceptorii din partea din spate a ochiului. Cu toate acestea, atunci când lumina pătrunde în ochi sub forma de blituri (flash), aceasta activează acești fotoreceptori în mod repetat și poate activa mai mulți dintre ei.

Cele mai bune faruri pe timp de noapte variază de la 250 la 2.000 de lumeni (în comparație, un far auto este de obicei de la 700 la 1.200 de lumeni).De asemenea, nu este vorba doar de lumeni. Lumenii reprezintă o măsură a puterii totale de lumină. Cu cât numărul este mai mare, cu atât se emite mai multă lumină totală. Dar nu este la fel de ușor, pe măsură ce mai mulți lumeni echivalează cu mai multă vizibilitate – optica și focalizarea joacă un rol imens în ceea ce privește lumina și cât de departe o puteți vedea sau vedea în timp ce o utilizați. Gândiți-vă la un bec obișnuit: este destul de luminos de aproape, dar de la distanță, nu foarte vizibil.

Pentru a fi vizibil de la o distanță semnificativă, mai ales în timpul zilei, focalizarea și optica unei lumini sunt la fel de importante ca lumenii.

Leave a Reply

Your email address will not be published.