Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Antifurt ULAC Bulldog, 120 cm lungime, alarma 110 decibeli, cablu grosime 12mm, negru
139,00 lei
Acest antifurt cu alarma de inalta securitate este ideal pentru ciclistii care isi vor parca bicicletele pentru mai mult timp. Bulldog este echipat cu o alarma de 110dB, care va fi activata daca se declanseaza senzorul de taiere sau miscare.
Caracteristici:
- alarma anti-soc si anti-taiere 110 decibeli
- include suportul de prindere pe cadru sau tija sa
- cablu de orel grosime 12 mm din otel ultra rezistent
- include 2 chei Dimple (imposibil de copiat)
- lungime 120 cm
- greutate: 420 grame
- tip baterii: 2 x AAA (incluse)
Despre ULAC
Inceputurile ULAC dateaza din 1982, cand ULAC a inceput ca producator de echipamente originale in Taiwan, lucrand cu marci internationale, inclusiv Master Lock, Panasonic, Giant Bicycles si Assa Abloy. Dupa ce a acumulat experienta cu incuietori de peste 25 de ani, compania si-a lansat in 2015 brandul propriu sub care au fost aduse pe piata lacatele din silicon ale colectiei Si Works. Al doilea pas a fost dezvoltarea unei eliberari de blocare a amprentei, care a adus marca la urmatorul nivel. Astazi, noi concepte de produse sunt create intern in U-Lab in stransa cooperare cu designeri si ingineri si sunt produse in fabrica proprie a companiei, astfel incat sa poata fi testate direct. ULAC si-a facut un nume in industria ciclismului odata cu introducerea de noi tehnologii precum incuietori cu amprenta digitala, sisteme de alarma sau RFID in incuietori pentru biciclete, precum si cu design-urile premiate ale incuietorilor in sine. Odata cu prezentarea lacatului cu amprenta TRON la Taipei Cycle Show 2019, brandul a atins pentru prima data o acoperire internationala. Marca verbala distincta cu cele doua puncte deasupra literei A apare pe toate produsele si in toate comunicarile crossmedia. Identitatea de marca a ULAC se bazeaza pe ideea de a experimenta cu cele mai noi tehnologii la dezvoltarea incuietorilor, in timp ce se joaca cu culorile si formele.
Mesajul din spatele acestui lucru este ca incuietorile ULAC ofera mai mult decat doar functionalitate – sunt si o modalitate de a-si exprima propria individualitate. Condus de principiul calauzitor „Un lacat de bicicleta nu este doar un lacat de bicicleta”, marca se pozitioneaza ca un brand de stil de viata pentru biciclistii urbani. In consecinta, campaniile publicitare ilustreaza modul in care incuietorile sunt folosite de tinerii constienti de tendinte in viata de zi cu zi. Aceasta abordare este intarita de Lonely Riders Cult, o comunitate de ciclism infiintata de ULAC sub propriul logo si care invita pasionatii de ciclism sa faca schimb de idei. In plus, marca are, de asemenea, o prezenta puternica in retelele sociale si colaboreaza cu multi influenti internationali, artisti, magazine locale de biciclete si evenimente de ciclism pentru a consolida si mai mult imaginea marcii in comunitatea ciclismului.
CV-ul companiei
- 1982 S-a nascut ULAC in Taiwan
- 1985 Lacatele cu cablu impletit din otel intra in productia de masa
- 1988 Incuietori carduri SafeGuardTM
- 1991 Incuietori cu cablu montat cu alarma
- 1996 Primele sponsorizari
- 2000 Colaborari cu marci europene, japoneze si nord-americane
- 2002 S-a nascut ideea de Lock ca stil de viata
- 2005 Tehnologia AlluxTM incuietori cu catuse devin o premiera in industrie
- 2010 Brooklyn: primul U-lock complet supraformat din silicon
- 2014 Neo Lock se extinde la nivel mondial
- 2015 Si Works + Neo Lock + Neo Alarm = ULAC
- 2017 TRON – XF Fingerprint Frame Lock
- 2018 TRON – XD Fingerprint Shackle Lock
- 2019 TRON – XD iF Product Design Award
- 2020 Red Dot Design Cea mai buna marca de exterior Germania
10 în stoc
Recenzii
Nu există recenzii până acum.