Antifurt Ulac Diesel, lant de 7 mm grosime, cu cheie, negru galben

169,00 lei

Cu zale de 7 mm grosime din oel intarit ultra-gros, Diesel este cel mai dur lant din colectia Neo Chain, avand semnatura ULAC din silicon Overmoulding si invelisul din nailon de inalta calitate, rezistentent la intemperii si pentru a preveni zgarieturile.

Caracteristici:

  • Veriga de lant din otel intarit tratat termic de 7 mm
  • Exterior din nailon de ultra-rezistent previne deteriorarea vopselei bicicletei
  • Ideal pentru zonele cu furturi mari
  • Capacul cilindrului supraformat din silicon semnatura ULAC
  • Chei Dimple de inalta securitate cu 500 de combinatii de taste unice
  • Transportabil prin infasurarea lantului in jurul tubului superior
  • Include velcro ULAC care permite o depozitare usoara
  • lungime: 100 cm (39 inch)
  • greutate: 1315 g (2,9 lbs)

Despre ULAC

Inceputurile ULAC dateaza din 1982, cand ULAC a inceput ca producator de echipamente originale in Taiwan, lucrand cu marci internationale, inclusiv Master Lock, Panasonic, Giant Bicycles si Assa Abloy. Dupa ce a acumulat experienta cu incuietori de peste 25 de ani, compania si-a lansat in 2015 brandul propriu sub care au fost aduse pe piata lacatele din silicon ale colectiei Si Works. Al doilea pas a fost dezvoltarea unei eliberari de blocare a amprentei, care a adus marca la urmatorul nivel. Astazi, noi concepte de produse sunt create intern in U-Lab in stransa cooperare cu designeri si ingineri si sunt produse in fabrica proprie a companiei, astfel incat sa poata fi testate direct. ULAC si-a facut un nume in industria ciclismului odata cu introducerea de noi tehnologii precum incuietori cu amprenta digitala, sisteme de alarma sau RFID in incuietori pentru biciclete, precum si cu design-urile premiate ale incuietorilor in sine. Odata cu prezentarea lacatului cu amprenta TRON la Taipei Cycle Show 2019, brandul a atins pentru prima data o acoperire internationala. Marca verbala distincta cu cele doua puncte deasupra literei A apare pe toate produsele si in toate comunicarile crossmedia. Identitatea de marca a ULAC se bazeaza pe ideea de a experimenta cu cele mai noi tehnologii la dezvoltarea incuietorilor, in timp ce se joaca cu culorile si formele.

Mesajul din spatele acestui lucru este ca incuietorile ULAC ofera mai mult decat doar functionalitate – sunt si o modalitate de a-si exprima propria individualitate. Condus de principiul calauzitor „Un lacat de bicicleta nu este doar un lacat de bicicleta”, marca se pozitioneaza ca un brand de stil de viata pentru biciclistii urbani. In consecinta, campaniile publicitare ilustreaza modul in care incuietorile sunt folosite de tinerii constienti de tendinte in viata de zi cu zi. Aceasta abordare este intarita de Lonely Riders Cult, o comunitate de ciclism infiintata de ULAC sub propriul logo si care invita pasionatii de ciclism sa faca schimb de idei. In plus, marca are, de asemenea, o prezenta puternica in retelele sociale si colaboreaza cu multi influenti internationali, artisti, magazine locale de biciclete si evenimente de ciclism pentru a consolida si mai mult imaginea marcii in comunitatea ciclismului.

CV-ul companiei
1982 S-a nascut ULAC in Taiwan
1985 Lacatele cu cablu impletit din otel intra in productia de masa
1988 Incuietori carduri SafeGuardTM
1991 Incuietori cu cablu montat cu alarma
1996 Primele sponsorizari
2000 Colaborari cu marci europene, japoneze si nord-americane
2002 S-a nascut ideea de Lock ca stil de viata
2005 Tehnologia AlluxTM incuietori cu catuse devin o premiera in industrie
2010 Brooklyn: primul U-lock complet supraformat din silicon
2014 Neo Lock se extinde la nivel mondial
2015 Si Works + Neo Lock + Neo Alarm = ULAC
2017 TRON – XF Fingerprint Frame Lock
2018 TRON – XD Fingerprint Shackle Lock
2019 TRON – XD iF Product Design Award
2020 Red Dot Design Cea mai buna marca de exterior Germania

 

 

1 în stoc

SKU: CS-613 Categorie:

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.